اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بهترین روشهای جوانسازی پوست

بهترین روشهای جوانسازی پوست

امروزه جوانسازی پوست با روشهای نوین و موثری صورت می‌گیرد و به بهبود کلی پوست منجر می‌شود. یکی از موثرترین عوامل ایجاد پیری در پوست بعد از افزایش سن و ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب است. از عوامل دیگر، می‌توان به وراثت، بیماری‌های پوستی، شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت، استرس و ... اشاره نمود.

که جمیع این عوامل می‌توانند به ناهماهنگی‌هایی در پوست صورت یا بدن منجر شوند. این ناهماهنگی‌ها از قبیل اسکار و جای زخم، تغییر در رنگ‌دانه‌های پوست، کک و مک، چین و چروک و جای جوش به شکل تغییر رنگ و تغییر سطح در پوست و سایر موارد می‌باشد. به علاوه پوست صورت، به مرور زمان و قرار گرفتن در معرض عوامل یاد شده، خاصیت کشسانی و سفتی، رطوبت و درخشندگی طبیعی خود را نیز از دست می‌دهد.

به همین جهت، جوانسازی پوست به یکی از دغدغه‌های افراد در زندگی امروز تبدیل شده و جزو پرطرفدارترین اقدامات در زمینه پوست به حساب می‌آید. به همین جهت با سرعت هرچه بیشتر روشهای جدیدی هم برای جوانسازی ابداع می‌گردد. در ابتدا باید تاکید شود با وجود روشهای مختلفی که برای جوانسازی پوست وجود دارد، انتخاب روش مناسب برای هر شخص و هر پوستی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.این انتخاب می‌تواند توسط پزشکی که در این زمینه تجربه کافی دارد صورت گیرد و با استفاد از مهارت او به مرحله اجرا در آید.

دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از تجارب و مهارتی که طی ده سال کار در این زمینه کسب نموده می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب و اجرای بهترین روش جوانسازی پوست در اصفهان باشد. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی تعداد دیگری از روشهای جوانسازی پوست بپردازیم و شما را با این روشها آشنا سازیم.

به روزترین روشهای جوانسازی پوست صورت کدام‌اند؟

بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان

روشهای جراحی و تهاجمی

روشهای جراحی همانطور که می‌دانید شامل اقدامانی می‌شوند که تهاجمی بوده و فرد را دچار عوارض و دوران نقاهت طولانی می‌کند. البته در صورتی که این روشها درست اجرا شوند از تاثیرات چشمگیر و سریعی که دارند نمی‌توان چشم پوشی کرد. این روشها هم طرفداران خاص خود را دارند و با توجه به شرایط فرد می‌توانند اجرا شوند. لیفت صورت به روش جراحی یکی از این روشها است.

روشهای تزریقی

پیش‌تر به توضیحات کاملی در این زمینه پرداخته‌ایم و در این بخش به اشاره مختصر این روشها بسنده می‌کنیم. تزریق فیلر و تزریق چربی دو روش بسیار رایج و پرطرفدار در جوانسازی پوست به شمار می‌روند. تزریق ژل و چربی با هدف افزایش حجم یا جایگزینی حجم از دست رفته به دلایل مختلف، کاهش چین و چروک‌های سطح پوست و فرم بهتر در پوست انجام می‌شوند. تزریق بوتاکس نیز از دیگر روشهای جوانسازی پوست است که برای رفع خطوط در مناطقی مانند میان دو ابرو، پیشانی، اطراف چشم، خطوط روی بینی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

لایه‌برداری

در جوانسازی پوست صورت با لایه‌بردارهای شیمیایی با هدف برطرف کردن چین و چروک و جوانسازی پوست، یک محلول اسیدی، معمولا گلیکولیک اسید یا تری کلرواسیتیک اسید روی پوست مالیده شده، سلول‌های پوست را شل کرده و لایه‌های بالایی اپیدرم را بر می‌دارد. تاثیر این روش بر اساس عمق نفوذ ماده‌ی لایه‌ بردار متفاوت است که نوع و قدرت محلول مورد استفاده، آن را تعیین می‌کند. این روش در برطرف نمودن لکه‌های پیری، بد رنگی و جلوگیری از رشد بافت‌های مستعد سرطانی شدن و محو کردن اسکارهای سطحی استفاده می‌شود. پس از لایه‌برداری، به وضوح تغییراتی در شفافیت و شادابی پوست مشاهده می‌شود که می‌تواند حس خوبی به فرد بدهد.

محرک‌ها

محرک‌ها شامل مزولیفت، رادیوفرکوئنسی، و انواع لیزر جوانسازی و امواج اولتراسوند می‌شوند. در تمام این روشها گرما ساختارهای قبلی‌ کلاژن را تخریب کرده کلاژن‌سازی جدید را در بافت‌های زیرین پوست ایجاد می‌کند. البته محدودیت‌هایی هم وجود دارد؛ مثلا لیزرها تا حدی عمق نفوذ دارند یا رادیوفرکوئنسی نیاز به درجه گرمایی خاصی دارد و ممکن است عوارضی داشته باشد که البته میزان این عوارض در روشهای جدیدتر به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته است. آراف فرکشنال از این دسته ز اقدامات جوانسازی است. از روشهای دیگری که در این تقسیم بندی می‌گنجد، می‌توان به هایفوتراپی، لیزر کیوسوئیچ، پلاسما جت یا پلکسر نیز اشاره نمود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق همزمان چربی و ژلتزریق همزمان چربی و ژل

پزشکانی که در حیطه جوانسازی پوست کار می‌کنند در دوره کاری خود احتمالا بارها و بارها با این سوال مواجه شده‌اند که آیا می‌توان تزریق ژل و چربی را همزمان انجام داد؟ ... ادامه مطلب

هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟هیالورونیداز چیست و برای چه استفاده می شود؟

اگر پس از تزریق ژل به هر دلیلی از نتایج آن راضی نبودید؛ می‌توانید با تزریق آنزیم هیالورونیداز برای اصلاح نتایج تزریق ژل یا فیلر در اصفهان توسط کادر حرفه ای کلینیک دکتر رامین مدرسی اقدام نمایید ... ادامه مطلب

جوانسازی زیر چشمجوانسازی زیر چشم

گاهی اوقات پوست حساس و ظریف زیر چشم تیره، فرو رفته و گود به نظر می‌رسد. گودی زیر چشم معمولا به دلیل افزایش سن، کم آبی، یا عدم خواب کافی ایجاد می‌شود، همچنین می‌تواند نشانه‌ عارضه‌ای بیمار گونه باشد. ولی در اکثر افراد، فرو رفتگی چشم‌ها تنها یک بخش طبیعی از روند پیری است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.