اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تزریق همزمان چربی و ژل

تزریق همزمان چربی و ژل

سوالات رایج در زمینه تزرریق همزمان چربی و ژل

پزشکانی که در حیطه جوانسازی پوست کار می‌کنند در دوره کاری خود احتمالا بارها و بارها با این سوال مواجه شده‌اند که آیا می‌توان تزریق ژل و چربی را همزمان انجام داد؟
یا اگر قبلا تزریق ژل انجام شده باشد و بعد از مدتی، تصمیم به تزریق چربی گرفته شود، امکان چنین کاری میسر است؟
در این مقاله قصد داریم به طور مفصل در ارتباط با این مباحث توضیح داده، همه شُبَهات خوانندگان را در این زمینه رفع نماییم.

تزریق چربی و ژل در اصفهان

اهمیت مهارت پزشک در بهترین تزریق چربی و ژل

صرفه نظر از انتخاب یکی از این دو روش تزریقی، همچنین مزایا و معایب آنها، مهارت پزشک در انجام بهترین تزریق چربی و ژل بسیار اهمیت دارد. هر کدام از این روشها، به نوبه خود می‌توانند مناسب باشند. این پزشک است که با استفاده از تجربه کار روی افراد مختلف، مناسب‌ترین روش را برای هر شخص توصیه می‌کند و با استفاده از تبحری که خواهد داشت این روش را به عالی‌ترین شکل ممکن پیاده کرده بهترین نتایج تزریق فیلر(پرکننده) را برای بیمار رقم خواهد زد.

اهمیت نوع ژل تزریقی

در ارتباط با تزریق چربی همزمان با تزریق ژل، لازم به ذکر است، چنین کاری غالبا انجام نمی‌شود. به طور معمول، بسته به صلاح‌دید پزشک با در نظر گرفتن همه شرایط از قبیل دوران نقاهت، ماندگاری تزریق، وسعت منطقه مورد تزریق، امکان ایجاد حساسیت، زمان انجام تزریق، هزینه و مواردی از این دست، یکی از این روشها انتخاب شده و انجام می‌پذیرد. ولی گاهی ممکن است به دلایلی، مدتها قبل تزریق ژل صورت گرفته باشد و شخص بخواهد اقدام به ترمیم همان بافت با تزریق چربی نماید.

در این موارد نوع ژلی که قبلا تزریق شده است، بسیار اهمیت پیدا می‌کند. زیرا در صورتی که ژل از انواع دائمی باشد، یا به نوعی تحریک بافت سازی خیلی شدید داشته باشد و بتواند فیبروز ایجاد کند، توصیه دکتر رامین مدرسی بر آن است که تزریق چربی در موضعی که سابق بر آن، چنین ژلی تزریق گردیده، انجام نشود. زیرا هر اقدام تزریقی، در محلی که قبلا ژل دائمی تزریق شده است، می‌تواند ایجاد عفونت، گوله شدگی و التهاب نماید. توجه کنید نه تنها تزریق چربی، بلکه تزریق انواع پرکننده‌ها مانند ژل، که می‌تواند از بهترین نوع آن نیز باشد، در چنین مواردی، منع می‌گردد. به همین دلیل است که پزشکان به تزریق ژل‌هایی که قابل جذب هستند و بخصوص آنهایی که از دسته هیالورونیک اسیدها می‌باشند تاکید می‌نمایند.

فواید تزریق ژل هیالورونیک اسید

با تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید که مولکول طبیعی بدن نیز هستند، علاوه بر امکان مجدد تزریق در همان قسمت، می‌توان از مزایایی چون، کمک به فیزیولوژی بافت و کم کردن تحلیل بافت پوستی نیز بهره‌مند گردید. ضمن اینکه با تزریق این ژل‌ها، با حداقل عوارض مواجه خواهیم بود و اصولا در غالب اوقات، جز خونریزی ناچیز زمان تزریق، تورم و گاهاً کبودی مختصر به شرط مهارت پزشک در تزریق، گزارش دیگری از مواجهه با عوارض دیده نشده است.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

حفظ یا بازگشت به جوانی، دغدغه همیشگی بشر بوده و در زمان و مکان‌های گوناگون، روشهایی برای جوانسازی ابداع گردیده است. امروزه این روشها نسبت به قبل تکامل بیشتری یافته‌اند و دستیابی به نتایج مطلوب‌تر را فراهم نموده‌اند. با توجه به تجهیز بسیاری از مراکز پوست، مو و زیبایی به این روشها در اغلب نقاط کشورمان، امکان بهره‌مندی از، بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان نیز فراهم گردیده است.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :طاهره زمانی [ 1402-07-16 ]
من تزریق چربی رو خیلی بیشتر از تزریق ژل دوست دارم اولش ورم داره ولی بعدش خیلی طبیعی میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورتمراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

در اکسیژن تراپی پوست جوان شده و استحکام پیدا می‌کند. لک‌هایی که به واسطه نور آفتاب و یا حاملگی نیز روی پوست به وجود می‌آیند، با استفاده از این روش درمانی قابل‌رفع شدن هستند. ... ادامه مطلب

درمان افتادگی پلک یا بلفاروپلاستیدرمان افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی

افتادگی پلک، زمانی رخ می‌ دهد که یک یا دو پلک بالا دچار افتادگی شده باشند. کسانی که به صورت مادرزادی و یا در اثر گذر سن دچار افتادگی پلک شده‌ اند می‌ توانند از روش بلفاروپلاستی ، به منظور رفع این مشکل بهره ببرند. ... ادامه مطلب

روشهای درمان منافذ باز پوستروشهای درمان منافذ باز پوست

برخی از افراد زمانی که به پوست صورت خود در آینه می‌نگرند؛ روی پوست بخصوص در ناحیه گونه‌ها و بینی، سوراخ‌ های زیادی در کنار هم می‌بینند که در کنار بعضی از آنها جوش‌های ریز و درشت سرسیاه و سرسفید درآمده است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.