اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت ابرو و نقش آن در زیبایی

کاشت ابرو و نقش آن در زیبایی

نقش ابرو در زیبایی صورت

اگر فکر می‌کند ابرو در صورت نقش موثری ندارد، چهره‌ای را بدون ابرو فرض کنید. حال با این تصور متوجه اهمیت ابرو خواهید شد. با اینکه به نظر می‌رسد ابرو عضوی بی‌فایده در صورت است ولی باید متذکر شویم، ابرو هم تا حدی از چشم محافظت می‌نماید و هم به دلیل نزدیکی به چشم و اهمیت چشم‌ها در زیبایی، ابرو هم نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره بازی می‌کند.

معمولا خانم‌ها بیش از آقایان به ابروهایشان اهمیت می‌دهند و دو فاکتور پرپشت بودن و خوش‌حالت بودن ابرو برایشان بسیار مهم است. متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله افزایش سن، تغذیه نامناسب، بیماری های پوستی، استرس ، شیمی درمانی و مواردی دیگر که از حوصله این بحث خارج است، مانند موهای سر موی ابرو هم دچار ریزش شده به مرور زمان کم پشت خواهد شد و این کم حجم شدن ابرو جدای از بحث ژنتیک و خصوصیات ذاتی فرد است که طبق آن، ممکن است شخص به طور طبیعی و بدون ریزش، از ابتدا ابروهای کم حجمی داشته باشد.

از این رو افراد برای رفع معضل کم پشتی در ابرو با دلایل مختلف، در پی راه حل خواهند بود. روش‌های گوناگونی برای رفع این مشکل تا به حال ابداع گردیده که آرایش، تاتو و هاشور زدن ابرو از آن جمله‌اند ولی هیچکدام از این روشها طبیعی به نظر نمی‌رسند و معایب زیادی هم دارند.

بهترین کاشت ابرو در اصفهان

چرا کاشت ابرو؟

امروزه محبوبیت کاشت ابرو در سطح جهان، بخصوص نزد خانم ها در حال افزایش است و با وجود دلایل متعدد کم پشت بودن ابرو، بسیاری از مردم می‌خواهند موهای این ناحیه از صورت خود را ترمیم کنند چرا که داشتن ابروهای زیبا علاوه بر افزایش جذابیت چهره، می‌تواند موجب تقویت اعتماد به نفس بخصوص در خانم‌ها شود. از این رو بسیاری از افراد جهت درمان ابرو، کاشت ابرو و یا پرپشت کردن ابرو به کلینیک‌های کاشت ابرو مراجعه می‌نمایند.

همشهریان گرامی، در کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر رامین مدرسی با استفاده از بهترین تیم پزشکی، تجهیزات درجه یک و مدرن، تجربیات بلند مدت و همچنین بهره‌گیری از جدیدترین فن‌آوری‌های این علم ، انجام بهترین کاشت ابرو در اصفهان را برای مراجعین عزیز تضمین می‌نماییم.

روش کاشت ابرو

ابتدا قبل از هرچیز متذکر می‌شویم که این عمل در واقع یک روش هنرمندانه است و در این روش، پزشک یا تیم پزشکی، پیش از آغاز ترمیم یا کاشت ابرو اقدام به طراحی ابرو به طور مجزا بر پایه عوامل مهم و فاکتورهایی از قبیل نوع چهره فرد، ویژگی های ظاهری صورت و بخصوص نتایجی که بنا به سلیقه شخصی، خواهان آن هستید، می‌کنند. ضمنا چند عامل مهم و اساسی در این میان وجود دارد که پزشک در جریان کاشت ابرو باید به آنها توجه کند از جمله نوع قوس ابروها، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و همچنین طول ابرو که جهت درمان در نظر گرفته می‌شوند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

معمولا برای پیوند ابرو، از پشت گوش‌ها استفاده می‌شود. در اولین قدم برای عمل، موها به دقت توسط پزشک از ناحیه اهدا کننده برداشته شده و هر دفعه یک فولیکول به ابروها جهت کاشت، انتقال داده می‌شود. در طول این عمل که تحت بی‌هوشی موضعی انجام می‌شود، بیمار به راحتی به خواب رفته و هیچ دردی احساس نمی‌کند.

همانطور که می‌دانید پوست خوب، یکی از اساسی‌ترین فاکتورهای زیبایی محسوب می‌شود. روشهای متعدد درمانی، برای داشتن پوست زیبا در کلینیکهای پوست و موی سراسر کشور وجود دارد. همشهریان عزیز برای انجام بهترین درماپن در اصفهان نیز می‌توانند به مراکز درمانی این حوزه در سراسر استان مراجعه نموده، از درمان مشکلات پوستی از قبیل لک، باز بودن حفره‌های پوستی، جای جوش و اسکار و جوانسازی، با روش درمانی درماپن بهره‌مند شوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زندی [ 1402-07-16 ]
سلام دکتر خسته نباشید چجور باید نوبت برای کاشت ابرو بگیرم و مراقبت قبل داره یا نه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق چربی برای صورت آقایاننحوه تزریق چربی برای صورت آقایان

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای جوانسازی صورت در نظر گرفته می شود ... ادامه مطلب

آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک های صورت ، درمان افتادگی و شل بودن پوست و مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیری وجود دارد و انتخاب روش مناسب چالش پیش روی هر فردی است ... ادامه مطلب

جوانسازی با درماپنجوانسازی با درماپن

درماپن نام وسیله‌ای است الکتریکی که به شکل قلم بوده و سر آن سوزن‌های ریز متعددی قرار دارد. این روش که یکی از روش‌های جدید پاکسازی و لایه‌برداری پوست است امروزه برای درمان عوارض پوستی گوناگون مانند زخم‌ها لکه‌های پوستی اسکارها و ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.