اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / زاویه سازی صورت مردان

زاویه سازی صورت مردان

زیبایی یکی از مقولاتی است که این روزها بسیار مورد توجه می‌باشد. زیبایی شناسی با توجه به مکان و به طور خاص، زمان تغییر می‌کند. به عبارت بهتر می‌توان گفت معیار زیبایی از جایی به جای دیگر و از زمانی به زمان دیگر ممکن است متفاوت باشد و در روزگاری که ما در آن زندگی می‌کنیم یکی از شاخص‌های زیبایی، زاویه دار بودن صورت است.

بخصوص در مورد آقایان این قاعده بسیار صادق است. زاویه دار کردن صورت مردان از طریق بزرگ و برجسته کردن زاویه فکی، برجسته و جمع کردن چانه و لاغر کردن صورت امکان پذیر است. فرمی که در صورت مردان بسیار پرطرفدار و مورد پسند است بیضی شکل یا بادامی است که در این حالت فک و چانه V مانند خواهد بود. برای ایجاد این شکل خاص، برجسته کردن برخی از نواحی صورت در مردان الزامی است.

این فرم صورت با بزرگ کردن فک و گونه‌ها که زیبایی خاصی به چهره آقایان خواهد داد، به دست می‌آید و صورتی مردانه و زمخت ایجاد می‌کند. زاویه سازی صورت در مردان با زاویه سازی صورت زنان کاملا متفاوت است به این معنی که در زنان کشیده‌تر کردن صورت باعث می‌شود، کناره تحتانی فک، خود را بیشتر نمایان کند.

ولی در آقایان با برجسته کردن برخی از نواحی چهره، این امر میسر می‌گردد. به دلیل همین تفاوت است که در روشهای تزریقی زاویه دار کردن صورت، میزان پرکننده بیشتری برای آقایان نسبت به خانم‌ها استفاده می‌شود.

زاویه سازی فک آقایان

تکنیک‌های زاویه سازی صورت در آقایان

1- تزریق پرکننده‌ها مانند ژل و چربی
2- لیفت با نخ خاردار
3- هایفوتراپی
4- روشهای جراحی

بهترین روش زاویه سازی صورت مردان

در ادامه به شیوه، معایب، مزایا و هر آنچه در مورد زاویه سازی صورت آقایان با تزریق پرکننده‌ها باید دانست اشاره می‌نماییم. ضمن اینکه یادآور می‌شویم از نگاه پزشکانی که در این حوزه فعالیت دارند و عامه مردم، به دلیل کم عارضه بودن، دوران نقاهت بسیار کوتاه و محاسن دیگر تزریق پرکننده‌ها، این متد بهترین روش زاویه سازی صورت مردان محسوب می‌شود.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031

تزریق ژل و چربی برای زاویه سازی صورت مردان

در ابتدا متذکر می‌شویم، برای بهترین زاویه سازی صورت مردان، می‌توانید به پزشک مجرب و مجهز به دانش روز در زمینه زاویه سازی صورت مراجعه نمایید و بهترین تزریق چربی یا ژل را به این منظورانجام دهید. در این روش، پزشک طبق معیارها و انتظارات فرد، با در نظر گرفتن آناتومی چهره و امکانات موجود (این امکانات شامل بودجه، زمان، میزان دوره نقاهت و ... می‌شود) تزریق ژل یا چربی را به عنوان پرکننده، انتخاب می‌نماید.

در ارتباط با تزریق ژل، با توجه به فراهم بودن متریال، صرفاً تزریق انجام می‌شود. البته از اهمیت نوع ژل یا فیلری که قرار است تزریق شود نمی‌توان غافل شد. تکنیک پزشک و شناخت توازن اجزای صورت نیز در جای خود بسیار اهمیت دارد. تزریق ژل به عنوان روشی که علاوه بر افزایش حجم، نقشی اساسی در ایجاد فرم چهره نیز بازی می‌کند بسیار محبوب و مورد درخواست است.

در ارتباط با تزریق چربی نیز باید گفت در این روش، چربی تزریقی از بدن خود فرد استخراج می‌شود و پس از پالایش برای تزریق آماده می‌گردد. در واقع تزریق چربی نسبت به ژل به زمان بیشتری نیاز دارد و نقش دقت و تبحر پزشک نیز در این روش پررنگ‌تر خواهد بود. به همین جهت صرف هزینه بیشتری را هم می‌طلبد.

از محاسن این روش نسبت به تزریق ژل برای مادلینگ صورت آقایان، می‌توان به ماندگاری بالاتر این متد اشاره نمود. ضمن آنکه احتمال ایجاد هرگونه آلرژی یا پس زدن، در این روش تقریبا صفر است.

میزان تزریق چربی یا ژل برای زاویه دار کردن صورت

مقدار پرکننده‌ای که برای زاویه دار کردن صورت مردان استفاده می‌شود به فرم صورت و انتظارات فرد بستگی دارد. در برخی افراد فرم گونه به خودی خود کمی برجسته می‌باشد و با 2 سی‌سی تزریق پرکننده، صورت به زاویه دلخواه نزدیک می‌شود. ولی در برخی از افراد نیاز به مقدار بیشتری از ژل یا چربی خواهد بود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

آیا زاویه سازی صورت مردان با تزریق پرکننده‌ها دائمی است؟

کلمه موقتی مهمترین عبارتی است که در مورد پرکننده‌های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع می‌توان گفت دائمی نبودن پرکننده‌های پوستی تنها عیب این روش جهت زاویه سازی صورت مردان است. مادلینگ صورت مردان با تزریق، به صورت دائمی نیست.

معمولا 6 ماه بعد از تزریق جهت زاویه سازی صورت، اثر آن کم رنگ می شود و بعد از گذشت 8 تا 10 ماه از تزریق، لازم است مجدداً تمدید شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی با ارائه خدمات در زمینه رفع افتادگی پلک و چین و چروک‌های اطراف چشم، با انجام بهترین پلاسما جت در اصفهان، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :داوود ناظم [ 1402-07-16 ]
دورود و خسته نباشید دکتر جان برای زاویه سازی فک و چانه آثایون چند سی سی ژل باید تزریق شه و عوارضی نداره ..ممنونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اصلاح شکل ظاهری زخم ها با تزریق ژلاصلاح شکل ظاهری زخم ها با تزریق ژل

تزریق ژل برای اسکار جوش و آکنه و جای زخم تا حد زیادی می‌تواند مؤثر باشد. ژل‌های صورت محصولاتی از قبیل کلاژن، هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسیل آپاتیت هستند که با کاهش جای اسکار، جوش و زخم، باعث جوانسازی پوست و شادابی آن می‌شوند. ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق بوتاکسجوانسازی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از کارآمدترین، ارزانترین، کم عارضه ترین و با توجه به این خصوصیات، پرطرفدارترین روشهای جوانسازی پوست است که امرزه مورد استفاده قرار می گیرد. ... ادامه مطلب

آیا کک و مک درمان می شود؟آیا کک و مک درمان می شود؟

کک و مک همان لکه های مایل به قهوه ای پوست است که بدون اینکه آسیبی برای سلامتی داشته باشد، می‌تواند برای فرد از لحاظ زیبایی آزاد دهنده محسوب گردد. این لکه‌ها معمولاً در اوایل عمر هر فرد بر روی پوست او ظاهر مي‌شوند و معمولاً تعداد آنها در تابستان زیاد می‌شود و در زمستان به خودی خود محو می‌گردند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.