اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق ژل هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید چیست؟

پوست جوان و سالم حاوی میزان قابل توجهی از مادۀ طبیعی هیالورونیک اسید است. با گذشت زمان نور خورشید و سایر عوامل میزان این ماده در پوست کاهش پیدا می‌کند. ساختار طبیعی مولکول هیالورونیک اسید بسیار شبیه اسفنج است. وظیفۀ اصلی آن جذب آب است که باعث افزایش حجم پوست می‌شود. به این ترتیب می توان هیالورونیک اسید را به عنوان مرطوب کنندۀ داخلی پوست در نظر گرفت.

با افزایش سن از میزان هیالورونیک اسید پوست کاسته می شود و چین و چروک ها ظاهر می شوند .با استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید می‌توان میزان این ماده را در پوست افزایش داد. با ورود ژل‌های هیالورنیک اسید به بازار و اثبات بی‌ضرر بودن این ماده، به دلیل سازگاری با پوست، طرفداران تزریق ژل هر روز بیش از پیش می‌شود و ذهنیت افراد به استفاده از این فیلرها نسبت به سابق و عوارض وحشتناک ژل‌های دائمی کاملاً تغییر کرده است.

برجسته سازی لب و گونه (تزریق ژل لب ، تزریق ژل گونه) با تزریق ژل های قابل جذب هیالورنیک اسید دومین تقاضای عمل‌های زیبایی بعد از بوتاکس می‌باشد. همشهریان عزیز در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش می‌شود تجربه بهترین تزریق ژل هیالورونیک اسید در اصفهان برای متقاضیان این روش انجام پذیرد.

تزریق ژل هیالورونیک اسید در اصفهان

ماندگاری ژل‌ هیالورونیک اسید

ژل‌های هیالورنیک اسید فیلرهای موقتی هستند و این مواد قابل جذب بوده و حدود یک سال (بین 9 الی 15 ماه) پس از تزریق، به آرامی جذب بدن می‌شوند.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید با کیفیت، از برندهای معتبر، از جمله اقدامات رایج کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان می‌باشد. این عمل علاوه بر افزایش حجم و زیبا سازی اجزای مختلف صورت و بدن، با تحریک پوست به کلاژن سازی بیشتر، موجب جوانسازی پوست نیز می‌گردد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

نحوه تزریق ژل لب هیالورونیک اسید

برای تزریق ژل در لب بی‌حسی موضعی یا بلاک عصبی انجام می‌شود. این عمل کاملا بدون درد است. و در صورت مهارت پزشک، به سادگی و در زمانی کمتر از 30 دقیقه تزریق انجام می‌شود.

باورهای نادرست در مورد ژل هیالورونیک اسید

یک عقیده نادرست بین مردم رواج دارد که این ژل‌ها پس از جذب، پوست را دچار شلی و افتادگی می‌کنند که البته این مطلب واقعیت ندارد و کاملا نادرست است. زیرا تزریق فیلر هیالورنیک اسید در پوست باعث تحریک کلاژن سازی شده و پس از جذب کامل، پوست را پرحجم تر و جوان تر از قبل تزریق می‌نمایند.

مزایای تزریق ژل هیالورونیک اسید

1- زیر پوست ظاهری طبیعی ایجاد می‌کند
2- گلوله شدن و جابجایی ژل هیالورونیک اسید هرگز ایجاد نخواهد شد
3- چون از جنس مولکول هیالورنیک داخل پوست است امکان پس زدن و ایجاد آلرژی وجود ندارد
4- اگر پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید، از نتیجه کار ناراضی بوده و به هر دلیل پشیمان شدید، با تزریق یک آنزیم حجم و فرم پوست کاملا به حالت قبل باز می‌گردد ضمن آنکه تزریق این آنزیم هیچ عارضه‌ای درپی نخواهد داشت.

عوراض تزریق ژل هیالورونیک اسید

پس از تزریق این ماده، عوارض خاصی گزارش نشده است. فقط ایجاد تورم و کبودی مختصر، محتمل است که آن هم با کمپرس یخ و مصرف مسکن‌ها پس از چند روز از بین خواهد رفت.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

امروزه با پیشرفت‌های اساسی در زمینه پوست، مو و زیبایی و انتقال این پیشرفت‌ها به اقصی نقاط کشورعزیزمان، امکان استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان نیز فراهم گردیده است. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این خدمات به کلینیک‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداقل عوارض، با موهای زائد خود خداحافظی کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کاترینا ع [ 1402-07-16 ]
من برای فرم دهی به لب هام و برجسته سازی لب هام همیشه از ژل هایی که هیالورونیک اسید دارند استفاده میکنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنالنحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف‌ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می‌رسد که لیزر CO2 برای لایه‌برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه‌های جانبی کم‌تر، دست پیدا می‌کند. در این روش‌ها یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده‌شده و تخریب می‌شود ... ادامه مطلب

ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

ایجاد برخی تغییرات ناگهانی منجر به کشیدگی پوست می‌ شود. برای مثال، عواملی مانند چاق و لاغر شدن‌ های ناگهانی یا بارداری، نوعی ضایعه پوستی ایجاد می‌ شود که آن را به عنوان ترک پوستی یا استرچ مارک می‌ شناسیم. معمولاً روش‌ های درمانی جهت جلوگیری از پیشروی ترک‌ ها به کار گرفته می‌ شوند ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟تزریق ژل پیشانی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل پیشانی یک روش در حوزه زیبایی است که امکان بهبود ظاهر و جوانسازی پیشانی را فراهم می کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.