اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم

تزریق فیلر لب

افزایش آمار علاقمندان به اعمال زیبایی به سهولت قابل مشاهده است. این روشها فقط مختص کشور ما نیست اما در کشور ما با توجه به محدودیت پوشش و اینکه صورت بیشتر در معرض دید اطرافیان در ارتباطات روزانه قرار می‌گیرد طبیعتا اشکالات و ایرادات صورت بیشتر خود را نشان می‌دهد و اعمال جوانسازی پوست و زیبایی مربوط به اجزای صورت طرفداران زیادی دارد.

تزریق فیلر لب یکی از متدهای زیبایی غیر جراحی است که امرزه به دلیل ایمن بودن و حداقل عوارض ناشی از انجام این روش، طرفداران بسیاری پیدا کرده. مضاف بر موارد مذکور، مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت تزریق فیلر لب است.

تزریق فیلر لب چگونه است؟

چگونگی تزریق فیلر لب

پزشک قبل از تزریق فیلر لب از یک ماده بی‌حسی موضعی برای عدم احساس درد در لب‌ها استفاده می‌کند. گاهی بی‌حس کننده شبیه به موادی است که در دندان پزشکی استفاده می‌شود. تزریق فیلر لب، یک روش سرپایی است و در مطب پزشک انجام می‌شود و بلافاصله بعد از آن می‌توان بدون نیاز به بستری شدن و همراه، به منزل مراجعه نمود.

حتی نتایج تزریق ژل لب نیز تا حدود زیادی بلافاصله پس از آن مشخص است. بدیهی است که بعد از کاهش تورم و کبودی این نتایج بارزتر خواهند شد. پس از علامت گذاری دقیق مناطقی که باید تزریق شود، عمل تزریق آغاز می‌گردد و این کار تا جایی تکرار می‌شود و ادامه می‌یابد تا نتایج مطلوب حاصل شود. تزریق فیلر لب ممکن است نیاز به ترمیم داشته باشد که این عمل حدود دو هفته پس از تزریق اولیه پس از ویزیت پزشک و به تشخیص ایشان، قابل انجام است.

تزریق فیلر هیالورونیک اسید

ژل‌ هیالورونیک اسید در حال حاضر بیشترین استفاده را در جهان برای فرم دهی و برجسته سازی لب‌ها دارند. مدت ماندگاری این فیلر با توجه به غلظت و اینکه در کدام قسمت است لب استفاده شود معمولا حدود یک سال است. البته با ترمیم‌های به موقع و مراجعه و مشورت با دکتر پوست، ماندگاری تزریق فیلر لب را می‌توان تا 18 ماه نیز افزایش داد.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر لب

انجام این روش تزریقی هم مانند هر فرآیند زیبایی دیگری نیازمند رعایت نکات و مواردی است که تاثیر زیادی در کیفیت و نتیجه کار می گذارد.

بایدها نبایدها در تزریق فیلر لب

گرچه تزریق ژل روشی بی خطر وکم عارضه است، ولی در صورت انجام آن توسط افراد غیر پزشک، احتمال ایجاد عوارض جبران ناپذیر بسیار زیاد خواهد شد.توصیه می‌‌شود، برای تزریق ژل حتما به پزشک و مراکز مجاز درمانی مراجعه نمایید.

ده روز قبل از تزریق ژل یا فیلر، از مصرف هرگونه مسکن (به خصوص استامینوفن)، روغن ماهی و ویتامین E خودداری کنید چرا که معمولا این مواد خون را رقیق تر کرده و محدوده تزریقی بیشتر مستعد خونریزی و کبودی می‌شود.

مختصری خونریزی و کبودی در منطقه تزریق نرمال و قابل انتظار است. کبودی ها معمولا پس از پنج تا هفت روز از بین خواهد رفت.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری پوست صورت، جوانسازی پوست دست‌ و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان ، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمان منافذ باز پوستروشهای درمان منافذ باز پوست

برخی از افراد زمانی که به پوست صورت خود در آینه می‌نگرند؛ روی پوست بخصوص در ناحیه گونه‌ها و بینی، سوراخ‌ های زیادی در کنار هم می‌بینند که در کنار بعضی از آنها جوش‌های ریز و درشت سرسیاه و سرسفید درآمده است ... ادامه مطلب

افراد منع از انجام هایفو چه کسانی هستند؟افراد منع از انجام هایفو چه کسانی هستند؟

تکنیک های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد اما بسیاری از این روش ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می کنند. هایفوتراپی را می توان امن ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. در ادامه به بررسی روش هایفوتراپی برای لیفت پوست پرداخته می شود. ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی، یکی از راه‌های جوانسازی پوست است. ماندگاری چربی تزریق شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.