اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / ترمیم تزریق چربی صورت

ترمیم تزریق چربی صورت

ترمیم تزریق چربی به تزریق مجدد چربی پس از یک یا چند جلسه گفته می‌شود که به دلیل جذب چربی تزریق شده، ممکن است لازم باشد. برخی از افراد تنها به یک جلسه تزریق چربی نیاز دارند و برخی دیگر باید چندین جلسه آن را انجام دهند. فاصله بین جلسات تزریق چربی که معمولا چندین ماهه است باید به گونه‌ای باشد که اثربخشی مناسبی جهت ماندگاری نتایج داشته باشد.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

قبل از اینکه به سوال آیا تزریق چربی دائمی است؟ پاسخ دهیم باید بدانید که سیستم بدنی هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. اصولا بخشی از چربی تزریق شده پس از 6 الی 12 ماه جذب بدن می‌شود (البته توجه داشته باشید که این امر از شخصی به شخص دیگر ممکن است بسیار تفاوت داشته باشد) و باقیمانده آن معمولا تا سالها ماندگاری دارد.

نکته قابل توجه و تاثیر گذار در این زمینه آن است که نواحی مختلف بدن از لحاظ حرکت و بافت با هم فرق دارند و تاثیر و ماندگاری تزریق چربی هم در آنها تفاوت می‌کند. به عنوان مثال تزریق چربی در لب ماندگاری کمتری نسبت به تزریق چربی گونه دارد.

ماندگاری تزریق چربی

فاصله بین جلسات ترمیم تزریق چربی به چه عواملی بستگی دارد؟

در برخی از موارد، پس از تزریق چربی و گذشت چندین ماه نیاز است در بافت هدف مجداً چربی تزریق شود و به اصطلاح ترمیم تزریق چربی صورت گیرد. به این منظور باید فاصله بین جلسات تزریق چربی به گونه‌ای تنظیم شود که هنوز اثراتی از تزریقات قبلی وجود داشته باشد و همه اثر تزریق چربی از بین نرفته باشد.

همچنین برای ترمیم تزریق چربی نباید عجله کرد زیرا ممکن است آثار جانبی زیادی به همراه داشته باشد. پس از تزریق چربی بافت مورد تزریق باید فرصت داشته باشد تا خود را با شرایط جدید تطبیق دهد و با چربی های تزریق شدن به هماهنگی برسد. وقتی زمان لازم برای این هماهنگی طی شود، ترمیم تزریق چربی با اثر بخشی بالا و حداقل عوارض توأم خواهد بود.

تعداد جلسات ترمیم تزریق چربی

تعداد جلسات ترمیم تزریق چربی و زمان مناسب برای آنها، ارتباط مستقیم با ماندگار تزریق چربی در هر فرد دارد که این ماندگاری، طبق توضیحات قبلی به عوامل گوناگونی وابسته است.

عوامل تاثیرگذار در ماندگاری تزریق چربی

اینکه چه مقدار چربی برای تزریق مورد نیاز است، امری است که پزشک پوست با توجه به محل تعیین شده برای تزریق، همچنین انتظارات خود فرد، مشخص می‌کند. در بیشتر مواقع این حجم بیش از مقدار مورد نیاز به صورت تزریق می‌شود تا پس از گذشت زمان و جذب درصدی از چربی، کمتر نیاز به ترمیم تزریق چربی وجود داشته باشد.

البته برای میزان تزریق چربی، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد و اگر حجم چربی تزریق شده بیش از حد باشد، احتمال مرگ همه سلول‌های تزریق شده وجود خواهد داشت. ناحیه ای که چربی به آن تزریق می شود، حجم چربی مورد نیاز برای تزریق، تکنیک پزشک در تزریق، نوع دستگاه مورد استفاده جهت خالص سازی چربی‌ها و آماده سازی این سلول‌ها، همگی در ماندگاری تزریق چربی نقش دارند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان می‌باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
با افزایش سن چه تغییراتی در پوست ایجاد میشود؟با افزایش سن چه تغییراتی در پوست ایجاد میشود؟

حفظ و احیای جوانی، همواره از اصلی ترین خواسته های بشر بوده و تلاش های بسیاری نیز برای یافتن چنین روشهایی انجام پذیرفته که برخی موثر و برخی دیگر بی ثمر بوده اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد ... ادامه مطلب

آیا ماندگاری لیزرهای جوانسازی دائمی است؟آیا ماندگاری لیزرهای جوانسازی دائمی است؟

دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از تجارب و مهارتی که طی سالها فعالیت در این زمینه کسب نموده؛ می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب و اجرای بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان باشد ... ادامه مطلب

درباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانیددرباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانید

امروزه تزریق ژل و بوتاکس از اقدامات رایج کلینیک های پوست محسوب می‌شود. این دو روش پر طرفدار شاید در مواردی مشابهت هایی با هم داشته باشند؛ ولی تفاوت های بسیاری هم دارند که در این مطلب پس از توضیح مختصری در ارتباط با این دو روش، کمی به مقایسه تزریق بوتاکس و تزریق ژل می‌پردازیم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.