اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

پشت پلک باز و ابروهای خوش حالت از فاکتورهای زیبایی در چهره محسوب می‌شوند. با بکارگیری تکنیک خاص در تزریق بوتاکس می‌توان به شکل مناسبی لیفت یا بالا بردن ابرو را انجام داد

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از اعمال زیبایی است که با توجه به مقرون به صرفه بودن و ایجاد حداقل عوارض، همچنین نتایج بسیار عالی و سریع، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روشهای زیبایی و جوانسازی پوست محسوب می‌شود. همانطور که احتمالاً می‌دانید ، بوتاکس از سم بوتولینوم ساخته شده است که برای فلج کردن عضلات صورت و ... از آن استفاده می‌شود.

در جریان فلج و بی‌حرکت کردن عضلات، چین و چروک‌های فعال، حذف خواهند شد. همچنین در پی تزریق بوتاکس با تکنیکی خاص می‌توان به حد قابل قبولی اقدام به لیفت ابرو نمود.

بهترین لیفت ابرو در اصفهان

کاربردهای تزریق بوتاکس

از کاربردهای بوتاکس می‌توان به موار زیر اشاره کرد
1- از بین بردن خطوط پیشانی، خطوط اخم، خطوط اطراف لب خطوط پاکلاغی کنار چشم و جوانسازی دور چشم
2- لیفت ابرو
3- درمان تعریق بیش از حد
4- بهبود سردردهای میگرنی

روشهای لیفت ابرو

لیفت ابرو به روشهای مختلفی قابل انجام است که البته انتخاب شیوه مناسب بستگی به شرایط بیمار و صلاحدید پزشک دارد. این روشها به دو گروه عمده جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌شوند. بسیاری از مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زیبایی با قصد لیفت ابرو، تمایل به انجام روشهای جراحی به دلیل صرف هزینه‌های بالا و درگیری با عوارض خاص عمل جراحی ندارند.

به همین دلیل در بررسی شیوه‌های غیر جراحی و مشورت با پزشک پوست در این زمینه، غالباً به انتخاب گزینه تزریق بوتاکس خواهند رسید.

مزایای لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

1- بدون عارضه بودن تزریق بوتاکس
2- شروع مشاهده نتایج پس از چند ساعت و ادامه آنها تا حداکثر دو هفته
3- بدن نیاز به بستری شدن و طی دوران نقاهت
4- در صورت عدم رضایت بیمار لیفت ابرو با تزریق بوتاکس قابل ترمیم است
5- در تزریق بوتاکس به ندرت ایجاد آلرژی و حساسیت مشاهده شده است

معایب لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس با توجه به خصوصیاتی که دارد، اصولاً عوارض خاصی نخواهد داشت. تنها مشکلی که در پی تزریق بوتاکس بخصوص در لیفت ابرو با این روش ممکن است ایجاد شود عدم تقارن بین دو ابرو و ایجاد ظاهری ناخوش آیند است که با دقت در انتخاب پزشک و ارزیابی مهارت و تکنیک ایشان در امر تزریق بوتاکس، این مشکل هم مرتفع خواهد شد.

توصیه می‌کنیم، برای پرهیز از این مشکل (عدم تقارن ابروها) و حصول بهترین نتایج در لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، حتما به پزشک مراجعه کنید و از تزریق بوتاکس توسط افراد غیر پزشک و در مراکز غیر تخصصی جداً خودداری نمایید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانیددرباره تزریق ژل و بوتاکس بیشتر بدانید

امروزه تزریق ژل و بوتاکس از اقدامات رایج کلینیک های پوست محسوب می‌شود. این دو روش پر طرفدار شاید در مواردی مشابهت هایی با هم داشته باشند؛ ولی تفاوت های بسیاری هم دارند که در این مطلب پس از توضیح مختصری در ارتباط با این دو روش، کمی به مقایسه تزریق بوتاکس و تزریق ژل می‌پردازیم ... ادامه مطلب

کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟کربن پیل با لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

با یک بار انجام کربن پیل با لیزر، نتایجی معادل انجام 10 جلسه پاکسازی پوست یا فیشیال را می‌توانید شاهد باشید. در این روش شفافیت و جلای صورت از همان لحظه انجام بخوبی قابل مشاهده است ... ادامه مطلب

مقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیونمقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیون

لیزر و اپیلاسیون در واقع هر دو روش‌هایی برای از بین بردن موهای زائد هستند، با این تفاوت که در اپیلاسیون از مواد چسبنده‌ای روی پوست برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود؛ اما در لیزر از پرتوهای نوری استفاده می‌شود که منجر به تخریب پیازچه موهای زائد می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.