اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / زاویه سازی صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت و برجسته کردن خط فک (مادلینگ چهره) از اعمال زیبایی است که این روزها بسیار رواج پیدا کرده و روشهای مختلفی هم برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها تزریق ژل یا فیلر است. این عمل بدون نیاز به بیهوشی و بستری شدن، تغییرات آنی و نسبتاً ماندگاری در چهره ایجاد می‌کند که از آن جمله می‌توان به مشخص کردن زاویه فک و خطوط فک و برجسته نمودن گونه و چانه اشاره کرد که این اجزا در تناسب باهم برجسته شده و حالت زیبایی به صورت می‌دهند.

زاویه سازی صورت به روشهای مختلفی از قبیل تزریق چربی، لیفت صورت با نخ و ... قابل انجام است. در این بحث بر آن شدیم تا در ارتباط با زاویه سازی صورت با تزریق ژل توضیحاتی ارائه نماییم و شما را با بهترین زاویه سازی صورت و خصوصیات آن آشنا سازیم. در ادامه با ما باشید.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031

زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) چیست؟

در واقع زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) عملی است که به وسیله آن تغییراتی بر روی فک (کشیده تر نمودن خط فک) انجام می‌شود و در نتیجه این تغییرات، صورت حالتی مانند V پیدا می‌کند. بنابراین زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) با کوچک کردن فک، لاغر نمودن صورت و برجسته سازی گونه و چانه انجام می‌شود. گاهی هم از این عمل به عنوان اقدام درمانی برای افرادی که در طی یک حادثه یا به صورت مادرزادی دچار مشکل در ناحیه فک هستند، استفاده می‌شود.

مادلینگ چهره با تزریق ژل در اصفهان

زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) با تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر یک روش غیر جراحی برای زاویه سازی صورت محسوب می‌شود. در این روش ابتدا آناتومی صورت توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد و قسمت‌هایی که باید تزریق انجام شود، مشخص می‌گردد. نواحی مورد تزریق، گونه‌ها، چانه و خط فک می‌باشد. گاهی برای زاویه سازی صورت نیاز به رفع غبغب است که این امر نیز به شیوه‌های مختلفی قابل انجام است.

تزریق ژل یا فیلر باید به میزان کافی و با دقت لازم، توسط پزشک پوست مجرب و ماهر و با استفاده از مواد (ژل یا فیلر) مرغوب انجام شود. با توجه به اینکه در این روش از چه نوع ژلی استفاده می‌شود، ماندگاری مادلینگ چهره با تزریق ژل یا فیلر متغییر است. توصیه می‌شود در این کار حتماً از ژل‌های دارای تأییدیه و معتبر استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت ممکن است درگیر عوارض گاهاً غیر قابل جبران شوید.

5 مزیت زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) با تزریق ژل

1- نتایج آن فورى و آنى است و بیمار مى‌تواند چانه و خط فک جدید خود را بلافاصله مشاهده کند.
2- برجسته کردن خط فک، گونه‌ها و تقویت چانه بدون جراحى نسبت به روش جراحى، مقرون به صرفه تر است.
3- عمل جراحى بین یک تا دو ساعت وقت مى‌برد در حالیکه تزریق ژل حدود 20 دقیقه زمان می‌برد.
4- در روش جراحى، بیمار بیهوش می‌گردد و صورت بیمار باید برش داده شود. همچنین در روش جراحى ممکن است جاى بخیه‌ها تبدیل به اسکار شود و یا فرد دچار عفونت شود. تقویت چانه و خط فک با استفاده از مواد پر کننده بسیار سریع، در مطب، و بدون بیهوشى انجام مى‌شود.
5- تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت به قدرى سبک است که بیمار مى‌تواند در همان روز بعد از تزریق به محل کار خود برگردد و به زندگی روزمره خود بپردازد. اما در روش جراحى، بیمار مى‌بایست حدود یک تا دو هفته در منزل استراحت کند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل یا فیلر و سوالات مربوط به آنتزریق ژل یا فیلر و سوالات مربوط به آن

اگر مایل هستید در ارتباط با تزریق ژل، ماندگاری این روش، عوارض ناشی از آن و غیره بیشتر بدانید؛ شما را به مطالعه این مطلب دعوت می‌کنیم ... ادامه مطلب

تخلیه ژل صورتتخلیه ژل صورت

ژل های دائمی ممکن است به مرور زمان شما را با عوارضی مانند عفونت و جا به جا شدن ژل روبه رو سازند که در اغلب موارد بهترین راه درمان، تخلیه به موقع ژل است ... ادامه مطلب

فواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوستفواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوست

نور آفتاب، عامل اصلی در بروز بعضی مشکلات پوستی از قبيل آفتاب سوختگی، چین و چروک، پيري پوست، لکه های پوستی، حساسيت نسبت به نور و بدخيمي هاي پوستي است.به همین دلیل اگر می خواهید پوستتان جوان بماند و دور از آسیب های تابش آفتاب باشد، استفاده از این کرم را فراموش نکنید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.