اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با روشهای تزریقی

جوانسازی پوست با روشهای تزریقی

از ابتدای خلقت، تمایل انسان به جوانی و ماندگاری آن، همواره وجود داشته و بشر در همه اعصار، تلاش کرده تا روشهایی برای جوانسازی پوست ابداع نماید. تزریق بوتاکس، تزریق چربی، تزریق ژل یا فیلر، مزوتراپی و پی آرپی از شیوه‌های تزریقی جوانسازی محسوب می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به عنوان روشی بدون عارضه، مقرون به صرفه، با آثار بسیار چشمگیر و سریع در جوانسازی پوست، از رایج ترین اقدامات جوانسازی محسوب می‌شود. رایج ترین کاربرد تزریق بوتاکس در یک سوم فوقانی صورت یعنی ناحیه اخم، پیشانی و دور چشم می باشد ولی در سایر نواحی صورت نیز قابل تزریق است ( گرچه خیلی متداول نیست).

همچنین می‌توان از تزریق این ماده در دیگر نقاط مانند خطوط زیر چشم، خطوط خنده، اطراف لب و همچنین خط‌های زیر لب و کنار لب نیز استفاده کرد. تزریق بوتاکس در لیفت یا بالا بردن ابروها نیز کاربرد دارد. با وجود اینکه تزریق بوتاکس یکی از اقدامات متداول در جوانسازی و زیبایی است، نباید هرجا و توسط هر کسی انجام شود. مهارت و تکنیک پزشک در تزریق می‌تواند در رسیدن به مطلوب ترین نتایج بسیار موثر باشد.

جوانسازی پوست با تزریق ژل یا فیلر

تزریق ژل یکی از روشهای جوانسازی و زیبایی است که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده. در تزریق ژل یا فیلر با افزایش حجم و فرم دهی به بافت‌ها جوانسازی پوست صورت می‌گیرد. ظاهر شدن چین و چروک روی پوست یا عمیق تر شدن چین‌های طبیعی، همیشه برای افراد به ویژه بانوان ناخوشایند بوده و هست.

با تزریق ماهرانه مقداری ژل یا فیلر، می‌توان چین‌ و چروک‌های پوست را برطرف نمود بدون آنکه آثاری روی پوست باقی بماند و نیازی به بیهوشی باشد و از همه مهمتر بدون آنکه اثر نامطلوب در دراز مدت داشته باشد. این ژل‌ها در واقع داخل خطوط ایجاد شده روی پوست تزریق می‌شوند و این خطوط را پر می‌کنند. تزریق بسیار سطحی بوده لذا هیچ گونه خطری نظیر آسیب رسیدن به رشته‌های عصبی و یا عروق اصلی ندارد.

ترمیم خط خنده و جوانسازی با تزریق ژل

جوانسازی پوست با تزریق چربی

علاوه بر چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست، از دست دادن حجم عادی صورت نیز یکی از مهمترین نگرانی‌های افراد می‌باشد. در این شرایط به خاطر بالا رفتن سن، پوست صورت دچار فرو رفتگی و لاغری می‌شود. برای کنترل این مشکل در کلینیک دکتر رامین مدرسی به بیمارانی که درپی بازیابی حجم عادی صورت و به دست آوردن مجدد ویژگی‌های عادی چهره خود هستند، استفاده از روش تزریق چربی را پیشنهاد می‌کنیم.

با تزریق چربی که یک روش بدون عوارض و ایمن می‌باشد، می‌توان به رفع گودی زیر چشم، خط خنده و اخم و حجیم کردن لب‌ها، گونه‌ها و اصلاح فرم چانه و جوانسازی پوست پرداخت. تزریق چربی از این نظر اهمیت دارد، که بیماران با استفاده از یک روش مطمئن می‌توانند یک عمل جوانسازی پوست موفقیت آمیز داشته باشد. در این روش عوارض جانبی ناشی از جراحی‌ها و همچنین احتمال آلرژی به پر کننده‌های صورت وجود ندارد، زیرا این روش، غیر جراحی بوده و چون مواد تزریقی از بدن خود فرد می‌باشد امکان ایجاد واکنش آلرژیک به آن وجود نخواهد داشت.

جوانسازی پوست با مزوتراپی

مزوتراپی نیز به عنوان یکی از روشهای تزریقی جوانسازی به حساب می‌آید. در این روش مواد که قرار است برای جوانسازی، مورد استفاده قرار گیرند، به جای استفاده خوراکی و ...، به طور مستقیم در محل تزریق می‌شوند.برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها (به ‌طور مثال ویتامین C برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک.

مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند.

جوانسازی پوست با پی آر پی

پی آر پی روشی است که از خون فرد استفاده می‌کند و پوست را جوان و درخشان می‌‌نماید. پی آر پی مخفف پلاسمای غنی از پلاکت می‌باشد. خون بدن انسان از دو جزو اصلی به نام سلول‌های خونی و پلاسما تشکیل شده است. پلاسما حاوی آب، الکترولیت، پروتئین‌ها و سلول‌های خونی و پلاکت است. پلاکت‌ها می‌توانند در پروسه‌های درمانی بدن ما نیز دخیل باشند.

آنها معمولا جزو عوامل رشد محسوب می‌شوند و می‌توانند به سلول‌های بدن سیگنال رشد، تقسیم شدن، انتقال پیدا کردن و عملکرد صحیح را بدهند. آنها همچنین بهبود زخم‌ها را حاصل می کنند و بنابراین استفاده از پلاکت‌های خود بدن که از دیگر اجزای خون ایزوله شده‌اند، یک سیگنال قوی را برای ترمیم ارسال می کند. با انجام پی آر پی می‌توان به افزایش کلاژن‌های پوستی، فزایش سفتی پوست، کاهش چین و چروک‌ها، افزایش ضخامت لایه سطح پوست، درمان منافذ باز پوستی و افزایش درخشندگی پوست، دست پیدا کرد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دانستنی های پوست چربدانستنی های پوست چرب

پوست چرب، پوستی است که ترشح سبوم در آن زیاد است و ظاهری براق و درخشنده دارد. اگر از پوست چرب به خوبی مراقبت نشود، مشکلاتی مانند مسدود شدن منافذ پوست و بزرگ شدن آنها، انباشته شدن سلول‌های مرده‌ی پوست روی هم و ظاهر شدن جوش‌های سر سیاه و آکنه بر سطح پوست به وجود می‌آیند. ... ادامه مطلب

ترک های پوستی یا استریاترک های پوستی یا استریا

استرچ مارک (stretch mark) یا استریا (striae) یا همان ترکهای پوستی، ضایعاتی هستند که در اثر عواملی چون بارداری و افزایش وزن ایجاد می‌شوند. در واقع این ضایعات، به دلیل نازک شدن لایه درم (آتروفی یا همان تحلیل پوست) و فرورفتگی پوست (اپیدرم) ایجاد می‌شود ... ادامه مطلب

روش های مختلف خال برداریروش های مختلف خال برداری

با توجه به اینکه محل به وجود آمدن خال ها و نوع آن ها می تواند تفاوت هایی با هم داشته باشد، می توان از روش های مختلفی برای خال برداری استفاده نمود. البته فاکتور های دیگری نیز در این زمینه تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می‌توان به سن بیمار، بزرگ یا کوچک بودن خال، عمق و رنگ خال اشاره کرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.