اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / درمان چین و چروک پوست

درمان چین و چروک پوست

چین و چروک پوست، در واقع چین‌خوردن موقت یا دائم در سطح پوست است. چین و چروک‌های پوست انسان معمولاً به واسطه افزایش سن و سالخوردگی ایجاد می‌شوند. لاغر شدن در پی از دست دادن بافت زیر پوستی، کشیدن سیگار، کم آبی، پوزیشن خواب، حالات چهره که به تکرار رخ دهد، مانند خندیدن، اخم کردن و ... و آسیب آفتاب نیز در ایجاد چین و چروک‌ها نقش دارد. علت اصلی به وجود آمدن این چین‌ها، کاهش کلاژن در پوست می‌باشد. کلاژن همان عامل قوام، سفتی، ضخامت و حالت کشسانی در پوست است که با عوامل ذکر شده از بین می‌رود و پایین آمدن سطح کلاژن، پوست را مسن، شکننده، پر از چین و چروک و لک می‌نماید.

حال پس از ایجاد چین و چروک چه باید کرد؟
آیا راهی برای رهایی از چین و چروک در پوست وجود دارد؟
برای پاسخ به این سوالات به ادامه مطلب توجه فرمایید

در کلینیک دکتر رامین مدرسی اقدامات بسیار خوبی در زمینه درمان چین و چروک پوست در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای آگاهی از این اقدامات، لطفاً با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

در پاسخ به سولات فوق، باید متذکر شویم، امروزه روشهای نوین و کاربردی برای جوانسازی پوست و درمان چین و چروک‌ها، وجود دارد که با توجه به شرایط بیمار، امکانات و محدودیت‌ها می‌توان با انتخاب مناسب‌ترین روش به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرد.در این بحث به معرفی برخی از این روشها خواهیم پرداخت.

رفع چین و چروک در اصفهان

آر اف فرکشنال

یکی از راههای موثر و ایمن جوانسازی پوست و رفع چین و چروک‌ها، بکارگیری آر اف فرکشنال است. در این تکنیک بدون استفاده از امواج مضر نوری، حرارت دستگاه فقط در قسمت عمقی پوست اثر می‌گذارد و به همین دلیل لایه سطحی پوست بدون آسیب، باقی می‌ماند. تاثیرگذاری آر اف فرکشنال نسبت به بسیاری از روشهای دیگر غیر جراحی جوانسازی، بیشتر است. در این روش با تحریک کلاژن سازی و ترمیم آنها، پوست سفت تر شده و آثار پیری مانند چین و چروک همچنین افتادگی پوست، بهبود می‌یابد.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ همان طور که از نامش پیداست، با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف، و ورود این سوزن‌ها به لایه سطحی پوست، پوست را وادار به ساخت کلاژن بیشتر می‌نماید و به همین دلیل چین و چروک‌های ریز پوست برطرف می‌شود.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یا تکنیک اولتراسوند متمرکز، با شدت بالا یک روش غیرتهاجمی و سرپایی است که بدون نیاز به جراحی و طی دوران نقاهت، به درمان چین و چروک‌ها، لیفت و رفع افتادگی پوست، می‌پردازد. در روش هایفوتراپی امواج اولتراسوند در زیر سطح پوست متمرکز شده و موجب لیفت و سفتی بافت‌های شل شده پوست می‌شوند و چین و چروک‌های پوست را برطرف می‌نمایند. هایفوتراپی معمولاً در سال بیش از یکبار انجام نمی‌شود و پس از آن، تغییرات پوست به تدریج اتفاق می‌افتد ولی این تغییرات بسیار چشمگیر و رضایت بخش می‌باشند.

تزریق بوتاکس

بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌ شده و فلج عضلات می‌شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل شده و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند برخی از خطوط و چین و چروک هایی که با تزریق بوتاکس رفع می‌شوند عبارتند از:

تزریق ژل

با افزایش سن و کاهش کلاژن، بخش‌هایی از پوست دچار چروک شده یا افتادگی پیدا می‌کنند. یکی از موثرترین درمان‌ها برای رفع این مشکالت، تزریق ژل یا فیلر است. با تزریق میزان مشخصی از فیلر که عموماً از جنس هیالورونیک اسید می‌باشد و تزریق آن به خودی خود باعث کلاژن سازی بیشتر پوست می‌گردد، به نواحی از پوست که دچار چین و چروک هستند، می‌توان به درمان این چروک‌ها پرداخت و آنها را پر نمود. تزریق ژل یکی از بهترین روشهای درمانی سریع، برای چین و چروک‌ها است که بلافاصله پس از تزریق، نتایج آن مشاهده می‌شود.

تزریق چربی

تزریق چربی روشی است که در آن از سلول‌های چربی بدن فرد برای افزایش حجم، فرم دهی و کاهش چین و چروک‌های پوست استفاده می‌شود. در تزریق چربی هم مانند تزریق ژل از چربی بدن به عنوان پر کننده، برای درمان چین و چروک‌ها استفاده می‌شود و در واقع چین‌ها باز و پر می‌گردند. از این روش هم مانند تزریق ژل برای همه قسمت‌های پوست که دچار چروک شده‌اند می‌توان استفاه نمود مانند خط خنده، خط اخم، خطوط روی گونه، اطراف لب زیر چشم و ...

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :محمدرضا حسین خانی [ 1402-02-19 ]
سلام نیاز به مشاوره دارم

زهرا قاسیمی [ 1401-06-28 ]
در مورد چین چروک صورت

زهرا قاسیمی [ 1401-06-20 ]
در مورد چین چروک صورت

زهرا قاسیمی [ 1401-06-11 ]
در مورد چین چروک صورت

زری سلیمی [ 1401-04-11 ]
سلام وقتتون بخیر من برا ازبین برن چین و چروکهای صورتم وچین وچروکای زیر چشم میخولستم بدونم چه راهکار اساسی هست

مراد اسکندری [ 1401-04-11 ]
چین چروک پیشانی و دور گردن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزایای اوزون تراپی برای مو و پوست سرمزایای اوزون تراپی برای مو و پوست سر

اوزون تراپي مو به طور وسیع براي درمان مشكلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ريزش مو و صدمات مو استفاده مي شود. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟

گودی بغل ران در قسمتی که باسن به ران می‌ رسد ایجاد می‌ شود. از دلایل گودی بغل ران می‌ توان به مواردی چون تغییر در ساختار سلول‌ های چربی، افزایش سن، هورمون‌ ها، ژنتیک و تغییرات شدید وزنی اشاره کرد. روش‌ های زیادی برای رفع گودی کنار ران وجود دارد که شامل تزریق چربی است. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به صورت های لاغرتزریق چربی به صورت های لاغر

به جرات می‌توان گفت بهترین گزینه درمانی در افرادی که از لاغری صورت رنج می‌برند، تزریق چربی است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.