اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟ چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟

افتادگی پوست ناحیه شقیقه می‌ تواند باعث افتادگی گوشه چشم‌ ها و ابروها شده و ظاهر و جذابیت چشم را کاهش دهد. لیفت شقیقه یکی از عمل های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و حالت کشیده و جذابی برای چشم‌ ها به وجود می آورد.

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟ لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟

برای تصحیح چین های عرضی پیشانی، خط اخم، افتادگی ابرو از روش لیفت پیشانی یا کشیدن پوست به روش آندوسکوپیک استفاده می شود. در روش لیفت آندوسکوپی ابرو، بخش میانی صورت هدف قرار گرفته و پزشک با استفاده از آندوسکوپ که یک پروب کوچک است، محل مورد نظر را بدون اجرا برش های بزرگ، مشاهده می نماید.

جراحی لیفت شقیقه چیست؟ جراحی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیبا تر کردن حالت آنها انجام می‌ شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ های شما درشت‌ تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابرو ها نیز متناسب خواهد شد.

درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت درمان پف زیر چشم با لیزر اندولیفت

یکی از جدیدترین روش‌ هایی که این روزها وارد بازار زیبایی و جوانسازی پوست شده اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. در اندولیفت زیر چشم از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا متقاضی بتواند چین و چروک‌ های سطحی و افتادگی پوست را بدون کوچکترین آزار و اذیتی درمان کند.

لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت

اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود.

تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال تیره شدن پوست بعد از لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌ اکسید کربن، لایه‌ های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌ برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌ کند.

درباره مراقبتهای قبل و بعد از لیفت با نخ بیشتر بدانید درباره مراقبتهای قبل و بعد از لیفت با نخ بیشتر بدانید

لیفت با نخ روشی است که در آن از نخ‌ های موقت استفاده می‌ شود تا به‌صورت نا محسوس یک لیفت قابل‌ رؤیت و بهینه در پوست ایجاد کنند. به جای جدا کردن پوست اضافی شل شده توسط جراحی، جراح زیبایی به آسانی با دوختن بخش‌ های پوست این مشکل را حل می‌ کند.

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌ دهند، به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد.

تأثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو تأثیر تزریق فیلر در لیفت ابرو

پرکننده‌ های پوستی به خصوص روش تزریق فیلر، حجم از دست رفته را باز می‌ گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می‌ کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می‌ دهند.

افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟ افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟

لیفت صورت روش کشیدن پوست های اضافی صورت برای جوانسازی صورت می باشد که می تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت باشد که سبب شادابی و جوان تر نشان دادن پوست شما شود.

لیفت با نخ، روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست لیفت با نخ، روشی غیر جراحی برای جوانسازی پوست

جوانسازی صورت با استفاده از لیفت با نخ نوعی روش درمانی و زیبایی است که در آن از بخیه‌های موقت برای کشیدن و سفت کردن پوست صورت استفاده می‌کنند.

از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟ از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند.

روشهای غیر جراحی لیفت ابرو روشهای غیر جراحی لیفت ابرو

لیفت ابرو بدون جراحی معمولاً به پروسه‌های جراحی محور در این حوزه ترجیح داده می‌شود، چراکه عمل جراحی، ظاهری غیرطبیعی و شگفت‌زده به صورت و چشم افراد می‌دهد. علاوه بر این، نباید عوارض جانبی قابل‌توجه عمل‌های جراحی لیفت کردن نظیر ریزش مو از نواحی برش پوست، ماندن جای زخم، درد موضعی و سردرد را فراموش کنیم

جراحی لیفت شقیقه چگونه انجام میشود؟ جراحی لیفت شقیقه چگونه انجام میشود؟

لیفت شقیقه که به عنوان لیفت تمپورال ابرو و چشم نیز شناخته می شود که با هدف لیفت صورت ، ابرو و چشم را به سمت بالا و شقیقه ها می کشد . این جراحی از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و سفت شدن پوست اطراف شقیقه را نیز به دنبال دارد

روشهای درمان افتادگی پوست روشهای درمان افتادگی پوست

افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن بخصوص صورت یکی از علائم پیری پوست است. لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد

لیفت با نخ و مراقبت های بعد از آن لیفت با نخ و مراقبت های بعد از آن

در لیفت با نخ به جای از بین بردن کامل افتادگی پوست، تنها بخشی از افتادگی پوست مهار می‌شود که نتیجه‌ای به شدت چشمگیر در رفع چروک و لیفت پوست به همراه دارد. در این مطلب بر آن شدیم تا مراقبتهای بعد از لیفت با نخ را به شما کاربران گرامی معرفی نموده و شما را با چند و چون آن آشنا سازیم.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

پشت پلک باز و ابروهای خوش حالت از فاکتورهای زیبایی در چهره محسوب می‌شود. با بکار گیری تکنیک خاص در تزریق بوتاکس می‌توان به شکل مناسبی لیفت ابرو را انجام داد

لیفت صورت با نخ لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک روش زیبایی است که منجر به بالا کشیدن بافت‌های افتاده بدن می‌شود. این عمل با استفاده از نخ‌هایی انجام می‌شود که در جراحی‌ها برای بخیه زدن و بستن زخم‌ها کاربرد دارد. زمانی که نخ‌ها در زیر پوست کارگذاری می‌شوند باعث سفتی بافت و افزودن حجم در منطقه‌ی مورد نظر می‌شوند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.