اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیفت با نخ چقدر دوام دارد

لیفت با نخ چقدر دوام دارد

در گذر سن به دلیل کاهش تدریجی کلاژن؛ دو تغییر اساسی روی پوست صورت می‌گیرد که برای بسیاری از افراد ناخوش آیند است، یکی از آنها ایجاد چین و چروک است و دیگری افت پوست به طوری که انگار پوست به سمت پایین متمایل است. در واقع این تغییرات نمایانگر کهولت و افزایش سن می‌باشند.

امروزه روشهای فراوانی مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، لیزر فرکشنال CO2 و ...، برای درمان چین و چروک‌ها و افتادگی پوست رایج است که برخی با عمل جراحی انجام می‌شوند و برخی دیگر بدون تهاجم و جراحی، تغییرات مطلوبی در پوست ایجاد می‌کنند. لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی و تاثیرگذار بر پوست است که در عین مقرون به صرفه بودن، ماندگاری بالایی هم دارد.

بهترین لیفت با نخ در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی تجربه نمایید. لطفاً برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

لیفت با نخ در کلینیک دکتر رامین مدرسی

لیفت با نخ چقدر دوام دارد؟

برای اینکه بتوانیم ماندگاری لیفت با نخ را به طور دقیق تخمین بزنیم، باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار دهیم چرا که افراد در بسیاری از این فاکتورها با یکدیگر متفاوت هستند. مهمترین عامل ماندگاری لیفت نخ، خود فرد، سبک زندگی او و نحوه مراقبت‌های پس از عمل است. ماندگاری لیفت نخ چیزی در حدود 12 الی 18 ماه است که با رعایت نکاتی که پزشک به بیمار انتقال می‌دهد، می‌توان مدت آن را افزایش داد.

از مواردی که در مدت زمان پایداری و تاثیرات فرآیند لیفت با نخ نقش مهمی ایفا می‌کند، سبک زندگی و عادات تغذیه‌ای افراد است. استفاده از سبزیجات و میوه‌ها، کاهش مصرف چربی، شکر و نمک، پرهیز از مصرف فست فودها و گنجاندن برنامه‌های ورزشی منظم علاوه بر تامین سلامتی جسمی و پوست، می‌تواند تضمین کننده ماندگاری بیشتر لیفت با نخ نیز باشد.

عادات مخربی مانند مصرف الکل و دخانیات هم نتایج لیفت با نخ را تحت تاثیر قرار می‌دهند و از کیفیت این عمل و ماندگاری آن می‌کاهند. تماس طولانی مدت و مستقیم با نور آفتاب بدون استفاده از محصولات مراقبتی پوست، عاملی دیگر در کاهش دوام و ماندگاری لیفت با نخ خواهد بود. قرارگیری در مقابل نور خورشید بدون پوشش مناسب و مصرف ضد آفتاب از علل کاهنده ماندگاری لیفت با نخ است.

توصیه می‌شود پس از لیفت با نخ، با رعایت موارد مذکور، ماندگاری این عمل را به بالاترین حد ممکن رسانده و از نتایج جوانسازی لیفت با نخ حداکثر استفاده را داشته باشید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

نقش اساسی ابرو در زیبایی، افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت ابرو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره مزوتراپیدرباره مزوتراپی

با بالا رفتن سن آنچه در پوست بسیار محسوس است ، خستگی و از دست دادن شادابی و طراوت پوست است. این عارضه به دلیل از دست دادن توانایی بدن در قبال دفع سموم و مواد زائد اتفاق می‌افتد. همچنین به مرور زمان گردش خون نیز ضعیف شده، به این واسطه، مواد غذایی و اکسیژن کمتری به بافت‌ها می‌رسد. ... ادامه مطلب

فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟

گاهی با پاکسازی ساده و مداوم پوست می‌ توان تفاوت‌‌ های چشمگیری در شکل ظاهری و سلامت آن ایجاد کرد. امروزه روش‌ های مختلف و مؤثری برای پاکسازی و لایه‌ برداری پوست وجود دارد. پزشکان پوست با استفاده از لایه‌ بردار های شیمیایی و فیزیکی انجام این عمل اثر بخش را برای ما ممکن و تسهیل کرده‌ اند. ... ادامه مطلب

درمان اسکار آکنه با کراسدرمان اسکار آکنه با کراس

امروزه پزشکان معمولاً از تلفیق چند روش برای درمان اسکارهای پوستی استفاده می‌کنند که یکی از موثرترین آنها کراس جای جوش است. در این متن به چگونگی انجام کراس جای جوش و نکات آن می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.