اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم

کاربرد لیزر جنسیس

با توجه به پیشرفت علم در زمینه تجهیزات پزشکی، امروزه برای انواع پوست، لیزرهای منحصر به فردی وجود دارد که قابلیت خدمت رسانی به بهترین شکل به افراد مختلف را دارد. لیزر جنسیس نوعی روش جوانسازی پوست است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم‌ شد.

لیزر جنسیس چیست؟

جنسیس یک روش درمانی کم عارضه با استفاده از لیزر است که برای درمان لکه‌های پوستی، از بین بردن خطوط و چین‌ و چروک، جای زخم، منافذ باز پوست و آکنه‌های فعال نیز کاربرد دارد. این لیزر علاوه‌ بر حرارت، از فرآیندهای طبیعی بدن برای تولید کلاژن، التیام، بازیابی سلامت بافت و رنگ پوست استفاده می‌کند و می‌تواند تنها در چند دقیقه ظاهر متفاوتی را به شما هدیه دهد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی کلیه خدمات پوست، مو، زیبایی و لیزر در مطلوب ترین سطح ممکن ارائه می‌شود. برای جوانسازی پوست با لیزر جنسیس در اصفهان نیز می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربرد لیزر جنسیس

لیزر جنسیس غیرتخریبی است و دستگاه با پوست تماس ندارد ولی با برخورد پرتوهای لیزر به پوست تولید گرما می‌کند و به آرامی لایه اپیدرم پوست را گرم می‌کند. گرما در عمق پوست ایجاد می‌شود و تولید کلاژن را تحریک می‌کند که باعث سفت شدن و بهبود قوام پوست، کم شدن چین‌ و‌چروک پوستی و صاف شدن اسکارها می‌شود و پوست را به طور قابل توجه‌ای شفاف می‌نماید. لیزر جنسیس باعث شکسته شدن رنگدانه‌های پوست می‌شود و در نتیجه رنگ پوست و لکه‌های پوستی روشن‌ تر می‌شوند.
با استفاده از این لیزر، منافذ باز پوست بسته می‌شوند و پوست سطحی صاف‌ تر و یکدست‌ تر پیدا می‌کند. گرمای تولید شده توسط این لیزر سبب کشته شدن باکتری‌های سطح و زیر پوست شده و مانع ایجاد آکنه می‌شود.

لیزر جنسیس در کلینیک دکتر رامین مدرسی

برخی کاربردهای لیزر جنسیس عبارت‌اند از:

عوارض لیزر جنسیس

لیزر جنسیس تکنولوژی‌ غیر‌تهاجمی است که با عوارض جانبی خفیف همراه است. این نوع لیزر هیچ نوع اثرات ظاهری پوستی ایجاد نمی‌کند و بعد از انجام آن می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.
این عوارض در صورتی رخ می‌دهد که معالج فردی ناشی باشد و با بی‌احتیاطی درمان را انجام دهد؛ برای داشتن درمانی بی عارضه به کلینیک‌های مجاز بروید وکارهای تخصصی زیبایی پوست خود را به دست پزشکان حرفه‌ای بسپارید.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایای لیزر جنسیس

زمانی که پرتوهای لیزر جنسیس به پوست برخورد می‌کند، گرما تولید می‌شود و این گرما باعث فعال شدن سلول‌های «فیبروبلاست» می‌شود؛ در نتیجه کلاژن تولید می‌گردد. کلاژن نوعی پروتئین است که در بخش میانی پوست به میزان زیاد وجود دارد و سبب قوام و سفتی پوست می‌‎شود. هنگامی که در پوست آسیب دیده، کلاژن سازی اتفاق بیفتد چین ‌و چروک‌ها کم شده، پوست سفت‌ترو صاف‌تر خواهد شد. همچنین افتادگی پوست کاهش یافته و پوست جوان تر می‌شود.

لیزر جنسیس چندین کار را همزمان انجام می‌دهد. گرما را به پوست می‌رساند، کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند، سبب جوانسازی پوست می‌شود، از قرمزی نابجای پوست کم می‌کند، لک‌ها را کم‌رنگ می‌نماید، سبب بهبود آکنه می‌شود، منافذ را بسته‌تر می‌کند، اسکارها را کمتر و پوست را شفاف می‌کند.
لیزر جنسیس نیازی به صرف زمان برای برطرف شدن اثرات ندارد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان تعریق بیش از حد با تزریق بوتاکسدرمان تعریق بیش از حد با تزریق بوتاکس

تعرق بیش از حد یکی از معضلات افرادی است که با این قضیه دست و پنجه نرم می‌کنند. ایجاد بوی بد، لک عرق روی لباس و احساس ناخوش آیند مرطوب بودن لباس و بدن از جمله عواملی است که شخص را به رفع این معضل ترغیب می‌نماید ... ادامه مطلب

سلولیت چیست؟سلولیت چیست؟

ایجاد ناهمواری روی سطح پوست و اختلال در زیبایی بدن بر اثر کشیدگی کیسه‌های چربی مخالف بافت پوست را سلولیت می‌نامند که با افزایش سن در سطح پوست بیشتردیده می‌شود ... ادامه مطلب

از بین بردن خط اخم با تزریق ژلاز بین بردن خط اخم با تزریق ژل

خطوط اخم در بین دو ابرو به وجود می‌آید. این خطوط به دلایل مختلف که مهمترین آنها افزایش سن است ایجاد می‌شوند و به مرور زمان بر وسعت و عمق آنها افزوده خواهد شد. خط اخم معمولاً در دهه 30 - 40 زندگی رویت می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.