اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مزونیدلینگ و جوانسازی پوست

مزونیدلینگ و جوانسازی پوست

پوست صورت به دلیل تاثیر زیادی که بر زیبایی چهره دارد، بسیار حائز اهمیت است. دلایل بسیاری باعث کاهش کیفیت و زیبایی پوست صورت می‌شود؛ با پیشرفت علم در زمینه پزشکی، روشهای نوینی برای جوانسازی پوست بوجود آمده‌ است. در این مقاله با روش مزونیدلینگ که در جوانسازی پوست نقش دارد آشنا خواهید‌ شد.

کلینک دکتر رامین مدرسی با کادری زبده و در محیطی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی کرونا، ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو، زیبایی و لیزر، همچنین مزونیدلینگ در اصفهان می‌باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای روزر نوبت اینترنتی کلیک کنید.

مزونیدلینگ چیست؟

عبارت مزونیدلینگ از دو کلمه مزو که از مزودرم گرفته شده و نیدلینگ به معنی سوزن زدن، تشکیل شده است. این متد درمانی ترکیبی از روشهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. در این روش ابتدا میکرونیدلینگ برای اثر بخشی بیشتر مواد مزوتراپی، روی پوست انجام می‌شود؛ سپس با تزریق کوکتل به پوست، که حاوی ترکیبات مفیدی مانند پپتید‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و عناصر دیگر هستند و با نفوذ آن به عمق لایه مزودرم، درمان ادامه می‌یابد.

هدف از انجام این روش تولید کلاژن و الاستین پوست است که باعث افزایش کیفیت، انعطاف‌پذیری، حالت کشسانی و جوانسازی پوست می‌شود. با توجه به هدف انجام مزونیدلینگ می‌توان از محلول‌های مختلفی برای تزریق استفاده کرد.

مراحل انجام مزونیدلینگ

ابتدا محل درمان با بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌شود. سپس پوست در سطحی ترین لایه خود، با ابزاری به نام درماپن یا درمارول که در محل برخورد آنها با پوست، سوزن‌های بسیار ریزی تعبیه شده، دچار آسیب‌های کنترل شده‌ای خواهد شد. به طوری که با ایجاد هزاران سوراخ میکروسکوپی در سطح پوست باعث افزایش جذب دارو، تخریب سلول‌های مرده و جایگزینی سلول‌های جوان می‌شود.

این صدمات، به تنهایی موجب تحریک پوست به کلاژن سازی می‌شوند و رفع بسیاری از مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک‌های ریز پوست، اسکار آکنه، لک و تغییر رنگ پوست و ... را موجب می‌گردد. پس از این مرحله که به میکرونیدلینگ معروف است، نوبت به مزوتراپی خواهد رسید، مزوتراپی تزریق کوکتل‌های مناسب با شرایط پوست است که با وجود انجام میکرونیدلینگ قبل از تزریق، تاثیر مواد بیش از پیش خواهد شد.

پس از گذشت مدت زمانی معلوم از مزونیدلینگ، کلاژن سازی، بسته شدن منافذ پوست، بهبود بافت‌ها و در نهایت بهبود ظاهری پوست صورت می‌گیرد. این روش درمانی برای انواع پوست‌ها که دارای آکنه و اسکار هستند مناسب است.

مزایای مزونیدلینگ

کاربرد مزونیدلینگ

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

عوارض همراه با انجام مزونیدلینگ

پس از انجام مزونیدلینگ معمولاً در ناحیه مربوطه کمی قرمزی مشاهده می‌شود که کاملا طبیعی بوده و طی چند ساعت برطرف خواهد‌ شد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، به جرئت می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد ... ادامه مطلب

روشهای جوانسازی دستهاروشهای جوانسازی دستها

اگر از هیچ تلاش و صرف هزینه‌ای در ارتباط با جوانسازی پوست صورت کوتاهی نکنیم و هر آنچه باید، انجام دهیم و پوست صورت خود را به بهترین کیفیت ممکن ارتقا دهیم ولی دستان پیر و مسنی داشته باشیم شرایطی ایده‌آل در زمینه جوانسازی خواهیم داشت؟ ... ادامه مطلب

مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آنمهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن

ریزش مو یکی از مشکلات رایج افراد است که این روزها در هر سن و جنسی ممکن است دیده شود. ریزش مو در آقایان نیز یکی از مشکلات رایج پوست و مو در این جنس است که گاهی تنها راه حل درمان آن کاشت مو می‌باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.