اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / روشهای مراقبت از پوست صورت

روشهای مراقبت از پوست صورت

بسیاری از استاندارهای زیبایی شناسی، گویای این واقعیت هستند که یکی از اصلی ترین ارکان جذابیت و زیبایی چهره، داشتن پوستی صاف و یک دست، عاری از هرگونه جوش، لک و تیرگی، دارای حجم، قوام و استحکام مناسب و بدون چین و چروک است. چنین ویژگی‌هایی در پوست، قطعاً بدون تمهیدات ویژه و مراقبتهای دائمی، ایجاد نخواهد شد. در این مقاله به شما خواهیم آموخت، چگونه می‌توانید پوستی زیبا داشته باشید و چه روشهای مراقبتی، می‌تواند شما را در رسیدن به این مهم یاری رساند.

در کلینیک لیزر و زیبایی دکتر رامین مدرسی، متدهای درمانی مراقبت از پوست و مو به بهترین شکل ممکن و با به روزترین امکانات، قابل اجرا می‌باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت اینترنتی با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

انواع روشهای مراقبت از پوست

روشهای مراقبت از پوست به دو گروه عمده خود مراقبتی و مراقبت‌های کلینیکال تقسیم می‌شوند؛ که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

روشهای خود مراقبتی پوست

روشهای خود مراقبتی از پوست شامل موارد زیر خواهند بود:

  1. شستشوی پوست
  2. استفاده از مرطوب کننده‌ مناسب پوست
  3. مصرف مواد مغذی پوست
  4. خواب کافی
  5. پرهیز از مصرف مواد مخدر، قلیان و سیگار
  6. مراقبت از پوست در برابر اشعه آفتاب و آلودگی‌های محیطی
چگونگی مراقبت از پوست

روشهای کلینیکال مراقبت از پوست

در اغلب موارد به دلیل افزایش سن، عوامل وراثتی و عدم خود مراقبتی صحیح از پوست، عوارضی مانند چین و چروک و ایجاد خطوط، لک و تیرگی، آکنه و اسکار ناشی از آن، تحلیل بافت و ... در پوست ایجاد می‌شود که در این شرایط، نیاز به مداخلات درمانی و کلینیکی ضروری به نظر می‌رسد. در ادامه به برخی از این روشهای درمانی اشاره خواهیم کرد و شما را با آنها آشنا خواهیم نمود.

رفع چین و چروک‌ها و خطوط پوست

برای از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط ایجاد شده در پوست، روشهای کلینیکی فراوانی مانند تزریق بوتاکس، تزریق ژل، استفاده از برخی لیزرها و ... وجود دارد که بسته به شرایط و امکانات بیمار و صلاحدید پزشک پوست، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درمان افتادگی و لیفت پوست

افتادگی پوست از مواردی است که می‌تواند تأثیر فراوانی در فرتوت به نظر رسیدن چهره داشته باشد. برای لیفت و درمان افتادگی پوست نیز روشهای فراوانی مانند لیفت بانخ، هایفوتراپی، آر اف فرکشنال و ... وجود دارد.

رفع لکه‌های پوستی

لکه‌های پوستی از موارد قابل درمانی هستند که نقش پر رنگی در خدشه دار نمودن زیبایی و جذابیت پوست خواهند داشت. برای رفع این ضایعات پوستی نیز روشهایی از قبیل برخی لیزرها، لایه بردارها و ... وجود دارد که بسیار مؤثر می‌باشند.

درمان آکنه و اسکار

آکنه یا جوش صورت و اسکار نیز از مشکلات شایع پوستی بخصوص در سنین نوجوانی هستند که متقاضیان درمان بسیاری دارند. امروزه امکان استفاده از روشهای بسیار مفید و مؤثری در درمان اسکار و آکنه وجود دارد که می‌توانند نتایج بسیار مورد رضایتی هم در پی داشته باشند. استفاده از انواع لیزرها، کراس، سابسیژن، میکرودرم ابریژن و ... از آن جمله می‌باشند.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

جایگزینی بافت از دست رفته پوست

این مشکل یکی از رایج ترین عوارض پوستی است که بیشتر با افزایش سن و کاهش وزن ناگهانی و غیر اصولی دیده می‌شود. برای جایگزینی بافت از دست رفته پوست نیز می‌توان از پرکننده‌هایی مانند تزریق فیلر یا تزریق چربی استفاده نمود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک های صورت ، درمان افتادگی و شل بودن پوست و مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیری وجود دارد و انتخاب روش مناسب چالش پیش روی هر فردی است ... ادامه مطلب

تزریق ژل یا فیلر و سوالات مربوط به آنتزریق ژل یا فیلر و سوالات مربوط به آن

اگر مایل هستید در ارتباط با تزریق ژل، ماندگاری این روش، عوارض ناشی از آن و غیره بیشتر بدانید؛ شما را به مطالعه این مطلب دعوت می‌کنیم ... ادامه مطلب

جوانسازی با آر اف فرکشنالجوانسازی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال نقشی اساسی در زیبایی و جوانسازی پوست ایفا می‌کند و در درمان ضایعاتی مانند سلولیت، چروک‌های پوست، شلی پوست به دلیل بالا رفتن سن، آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، اسکار، رفع غبغب ، رفع ناهمواری های پوستی ، بهبود رنگ پوست ، رفع جای جوش و ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.