اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت و بدن

لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت و بدن

یکی از فاکتورهای مهم زیبایی پوست، روشن و درخشنده بودن آن است. منظور از پوست زیبا، پوستی روشن و شفاف است که ردی از تیرگی بر آن نمی‌بینید. تیره شدن پوست به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که اصلی ترین دلیل آن تولید بیش از حد رنگدانه است. پوست های تیره ملانین بیشتری نسبت به پوست های روشن دارند که همین موضوع علت تیرگی آنها است، فلذا برای روشن شدن پوست صورت باید تولید ملانین پوست را کنترل کرد. روش‌هایی که برای روشن کردن پوست استفاده می‌شوند معمولاً تولید ملانین در پوست را کاهش می‌دهند.

آنچه در این مطلب میخوانید

روشن کردن پوست با لیزر اندولیفت یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا پوست، روشن شود. این روند، رشد جدید سلولهای تازه پوست را تحریک می کند که در نهایت منجر به ایجاد روشن تر شدن پوست می شود. در این پروسیجر از میکروفیبرهای نوری بسیار نازک مخصوصی به قطر 200 تا 300 میکرون (میکروکانولا مخصوص) بهره گرفته میشود تا به راحتی، بدون بیهوشی (سرپایی)، بدون هیچگونه سوراخ کردن، برش و حتی خون ریزی پرتوهای لیزر را مستقیماً زیر پوست و در لایه هیپودرم وارد شود. این فیبرها در حین عبور از پوست مانند یک تونل عمل کرده و انرژی لیزر اندولیفت را به بافت های هدف منتقل می‌کنند.

مزایای اندولیفت

اقدامات قبل از اندولیفت

قبل از مراجعه به کلینیک لازم است که صورت خود را کاملاً با آب و صابون سازگار با پوستتان بشویید و اثرات همه مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی‌های دیگر را به طور کامل از بین ببرید. با این کار دیگر احتمال وارد شدن آلودگی‌ها به لایه‌های زیرین و ایجاد حساسیت یا عفونت وجود ندارد.

لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست

نحوه روشن سازی پوست با اندولیفت

پزشک در جلسات مشاوره قبل از اندولیفت تعیین می‌کند که محل ورود فیبر لیزر کجا باشد و تا چه عمقی نفوذ کند. در روز عمل با توجه به معاینات انجام شده ناحیه تابش بر روی صورت مشخص می‌شود. این ناحیه با استفاده از مواد ضدعفونی پاک‌سازی خواهد شد تا همه آلودگی‌های آن از بین بروند. اندولیفت دردی ندارد؛ اما ممکن است پزشک با توجه به شرایط متقاضی از پمادهای بی‌حسی موضعی هم استفاده کند. در این مرحله دستگاه لیزر اندولیفت با توجه به معاینات قبلی تنظیم می‌شود و لیزر به محل موردنظر تابانده خواهد شد.
در واقع این نور از طریق فیبرهایی به ضخامت 200 تا 300 میکرون به زیر پوست هدایت می‌شوند و بعد از رسیدن به محل مورد نظر انرژی لیزر آزاد می‌گردد. این انرژی می‌تواند آسیب‌هایی کنترل شده در بافت‌های زیر پوستی به وجود آورد که سلول‌ها را تحریک می‌کند تا با تولید کلاژن و افزایش خون‌رسانی به بافت پوست آن آسیب را از بین ببرند. زمان انجام این عمل به ناحیه تحت درمان و گستردگی آسیب‌ها بستگی دارد.

مراقبت بعد از لیزر اندولیفت

موارد ممنوع انجام اندولیفت

ماندگاری اندولیفت

این روش از راهکارهای ماندگار برای جوانسازی پوست است و اغلب نتایج آن 2 تا 3 سال باقی می‌مانند. البته این موضوع تا حد زیادی به نوع پوست افراد، سبک زندگی، سن، میزان آسیب‌ها و مشکلات پوستی افراد دارد.

 اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

عوارض اندولیفت

اندولیفت نیز مانند هر روش درمانی دارای عوارض و معایب خاص خود بوده که در این رابطه باید با پزشک متخصص مشورت نمود. البته عوارض این روش بسیار خفیف و گذرا بوده و کاملاً قابل تحمل است. این عوارض شامل مواردی نظیر تورم و کبودی در محل درمان خواهد بود و در برخی از افراد گاهاً دیده می‌شود. به طور کلی این روش، هیچ‌گونه عارضه جانبی ماندگاری نداشته و در صورت رعایت تمامی نکات مراقبتی قبل و بعد از آن، بیمار هیچ مشکلی نخواهد داشت.

هزینه اندولیفت

عوامل مختلفی قیمت اندولیفت صورت را تعیین می کنند. دستگاهی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد از فاکتورهای مؤثر در قیمت این شیوه درمانی است. مهارت جراح یا پزشک را می توان از دیگر عوامل مؤثر در قیمت گذاری عمل اندولیفت برشمرد. همچنین تعداد جلسات درمانی در قیمت گذاری این روش درمانی تأثیرگذار می باشد.

شما می توانید برای انجام فیشیال صورت در اصفهان، به کلینیک پوست و زیبایی دکتر رامین مدرسی مراجعه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :الناز رستم زاده [ 1402-08-14 ]
سلام لیزر اندولیفت باعث سوختگی و قرمزی روی پوست میشه ؟ من قبلا فرکشنال انجام دادم ولی چون پوستم قرمز شد دوباره میترسم انذولیفت هم همونجور باشه برای همین پرسیدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل ابتلا به شپش سردلایل ابتلا به شپش سر

شپش سر با نام علمی پدیکولوزیس ، حشره ریز قهوه ‌ای یا خاکستری‌ رنگ است که از خون پوست سر انسان تغذیه می‌ کند. شپش ماده‌ ای چسبناک تولید می‌ کند که هر تخم شپش را محکم به ساقه مو متصل میکند. ... ادامه مطلب

مزوبوتاکس چیست؟مزوبوتاکس چیست؟

روشی به نام مزوبوتاکس ابداع شده است که بیشتر در افرادی کاربرد دارد که دوست ندارند بعد از تزریق بوتاکس چهره‌ی مصنوعی یا به بیان دیگر چهره ماسکه‌ داشته باشند.خیلی از بازیگران از این روش استفاده می‌کنند چرا که چهره‌شان حالت طبیعی داشته باشد و در عین طبیعی بودن جوانی صورت خود را حفظ کرده باشند. ... ادامه مطلب

تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورتتکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.